To naprawdę wraca!

Polityka Prywatnosci

Spis treści

1. Co jest celem tego Prospektu?

Przyjmujemy niniejszy Prospekt w celu przekazania wszelkich istotnych informacji i objaśnień osobom fizycznym i przedstawicielom osób prawnych korzystających z naszych usług (dalej: Użytkownicy) w formie zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej, przekazujemy je Użytkownikom formułując je w sposób przejrzysty i zrozumiały, aby pomóc im w korzystaniu z ich praw, o których mowa w punkcie 4.

Nasze usługi są dostępne na https://www.flatloop.pl oraz na powiązanych z tą stroną witrynach.

Nasz obowiązek informacyjny wynika z art. 12, obowiązującego od 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 (dalej: RODO), z § 16 ustawy nr CXII z 2011 roku w sprawie prawa do informacyjnego samostanowienia i wolności informacji (dalej: Infotv.) oraz z § 4 ustawy nr CVIII z 2001 roku w sprawie niektórych zagadnień usług handlu elektronicznego i usług związanych ze społeczeństwem informacyjnym (dalej: Elkertv).

Prospekt sporządzono z uwzględnieniem RODO, Infotv. oraz innych właściwych przepisów prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych.

Wykaz aktów prawnych znajduje się w załączniku nr 10.1 Prospektu, najważniejsze terminy podano w załączniku nr 10.2, a załącznik nr 10.3 zawiera szczegółowy opis każdego z praw osoby, której dane dotyczą.

Przy opracowywaniu i stosowaniu niniejszego prospektu postępowaliśmy zgodnie z zaleceniami ustaleniami zalecenia krajowego organu ochrony danych i wolności informacji w sprawie uprzednich wymogów ochrony danych oraz art. 5 RODO, w szczególności z zasadą rozliczalności z art. 5 ust. (2).

Monitorujemy również praktykę Unii Europejskiej w zakresie ochrony danych osobowych; w związku z tym do naszych praktyk zarządzania danymi włączamy treść wytycznych 29-tej Grupy Roboczej Komisji Europejskiej dotyczących transparentności.

Nasza działalność podlega prawu węgierskiemu, jednak w przypadku sprzedaży transgranicznej, prawo państwa miejsca zamieszkania klienta uznaje się za regulujące kwestie ochrony konsumenta i kwestie gwarancyjne.

2. Dane administratora danych osobowych

  • Nazwa: Multinvent Kft.
  • Siedziba: H-2030 Érd, Ciklámen utca 3/A. – Węgry
  • Nr KRS: 13-09-168291
  • NIP: 24832827-2-13
  • Adres e-mail: loopboomerangs@gmail.com
  • Nr telefonu: 0036 20 980 6314
  • Dostępność obsługi klienta: w dni robocze 08-16h

3. Poszczególne procesy przetwarzania danych

W tej sekcji szczegółowo opisujemy podstawowe warunki dla każdego administratora danych, których RODO i inne branżowe przepisy prawa wymagają od wszystkich administratorów danych.

3.1. Nawiązanie i utrzymywanie kontaktu

Kontakt z nami w dowolnym celu można nawiązać zo pośrednictwem naszej strony internetowej.

Ponadto w toku naszej pracy przetwarzamy dane osobowe osób kontaktowych naszych partnerów biznesowych.

Szczegóły związanego z tym przetwarzania danych osobowych prezentujemy poniżej.

3.1.1. Przetwarzane dane osobowe i cel przetwarzania danych
dana osobowa cel przetwarzania danych podstawa prawna przetwarzania danych
nazwisko Identyfikacja użytkownika lub osoby kontaktowej partnera handlowego Zgoda Użytkownika (RODO art. 6, ust. (1), litera a) W przypadku partnera handlowego prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6, ust. (1), litera f)
adres e-mail Nawiązanie i utrzymanie kontaktu z użytkownikiem lub osobą kontaktową partnera handlowego Zgoda Użytkownika (RODO art. 6, ust. (1), litera a) W przypadku partnera handlowego prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6, ust. (1), litera f)
nr telefonu Nawiązanie i utrzymanie kontaktu z użytkownikiem lub osobą kontaktową partnera handlowego Zgoda Użytkownika (RODO art. 6, ust. (1), litera a) W przypadku partnera handlowego prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6, ust. (1), litera f)
3.1.2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Zgoda Użytkownika wyrażona w momencie nawiązania kontaktu w formie dobrowolnego i wyraźnego zachowania (rozmowa telefoniczna, wysłanie e-maila) dla przetwarzania danych osobowych w celu określonym w punkcie 3.2.1. (RODO art. 6, ust. (1), litera a).

W przypadku wykorzystania danych Użytkownika w celu innym niż pierwotny cel pozyskania danych, poinformujemy o tym Użytkownika i uzyskamy jego uprzednią wyraźną zgodę lub zapewnimy mu możliwość zakazania ich wykorzystania (patrz punkt 9.1).

Powyższe dane osobowe osób kontaktowych naszych partnerów handlowych przetwarzamy zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem administratora danych oraz naszych partnerów handlowych (RODO art. 6, ust. (1), lit. f).

W uzasadnionym interesie obu stron leży możliwość skutecznego komunikowania się z wyznaczonymi przedstawicielami drugiej strony w zakresie korzystania z Witryny i negocjacji partnerskich oraz wszelkich istotnych okoliczności mających wpływ na umowę zawartą pomiędzy stronami.

Nie można stwierdzić naruszenia praw do informacyjnego samostanowienia osoby kontaktowej naszego partnera handlowego, ponieważ jego obowiązkiem wynikającym ze stosunku pracy lub z zawartej umowy jest ułatwienie komunikacji między stronami i podanie w tym celu swoich danych osobowych.

Osoba kontaktowa naszego partnera handlowego może sprzeciwić się przetwarzaniu jej danych osobowych.

3.1.3. Czas trwania przetwarzania danych osobowych

Podane przez Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać aż do odwołania Państwa zgody. Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.

Dane osobowe osób kontaktowych naszych partnerów handlowych przetwarzamy tak długo, jak jest to niezbędne do komunikacji i tak długo, jak pozwalają na to odpowiednie przepisy prawa (5 lat od wykonania lub rozwiązania umowy na podstawie ustawy nr V z 2013 roku, 8 lat od daty wystawienia faktury na podstawie ustawy nr C z 2000 roku).

3.1.4. Sposób przetwarzania danych osobowych

W formie elektronicznej.

3.1.5. Oświadczenie o ochronie danych osobowych w stronę naszych partnerów

Biorąc pod uwagę stan nauki i techniki oraz koszty wdrożenia, a także charakter, zakres, okoliczności i cele przetwarzania danych oraz różne prawdopodobieństwo i wagę zagrożenia praw i wolności osób fizycznych podejmujemy kroki oraz środki organizacyjne, takie jak pseudonimizacja, które mają na celu skuteczne wdrażanie zasad ochrony danych, takich jak skuteczna realizacja oszczędnego zarządzania danymi, a z drugiej strony w celu spełnienia wymogów RODO oraz wbudowania do procedur przetwarzania danych osobowych niezbędnych gwarancji dla ochrony praw osób, których dane dotyczą.

3.2. Przetwarzanie danych osobowych związanych z zamówieniami

Na naszej stronie internetowej istnieje możliwość zamawiania różnych produktów.

W tym punkcie prezentujemy zarządzanie danych osobowych z tym związanych.

3.2.1. Przetwarzane dane osobowe i cel przetwarzania danych
dana osobowacel przetwarzania danychpodstawa prawna przetwarzania danych
nazwiskopodczas realizacji zamówienia za pomocą podania nazwiska możemy zidentyfikować zamawiającego

Realizacja umowy (RODO art. 6, ust. (1), lit. b)). W przypadku zamawiającego osoby prawnej prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6, ust. (1), litera f)

adres zamieszkania (nr kodu pocztowego, miasto, ulica, z numerem domu)na podany adres możemy przesłać zamówione produktyRealizacja umowy (RODO art. 6, ust. (1), lit. b))
nr telefonuumożliwia utrzymanie kontaktu z zamawiającym i informowanie go o szczegółach zamówieniaRealizacja umowy (RODO art. 6, ust. (1), lit. b)). W przypadku zamawiającego osoby prawnej prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6, ust. (1), litera f)
adres e-mailumożliwia utrzymanie kontaktu z zamawiającym i informowanie go o szczegółach zamówieniaRealizacja umowy (RODO art. 6, ust. (1), lit. b)). W przypadku zamawiającego osoby prawnej prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6, ust. (1), litera f)
indywidualny kod kuponu powiązanego z użytkownikiemidentyfikacja zamawiającego w celu umożliwienia wykorzystania indywidualnych zniżekprawnie uzasadniony interes administratora danych (RODO art. 6, ust. (1), litera f)
3.2.2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Wykonanie umowy, której stronami są Administrator i Użytkownik (art. 6 ust. (1) lit. b RODO)

W przypadku, gdy zamawiającym jest osoba prawna, podstawą prawną przetwarzania ww. danych osobowych osoby kontaktowej jest prawnie uzasadniony interes administratora oraz zamawiającego (art. 6 ust. (1) lit. f RODO).

W prawnie uzasadnionym interesie obu stron leży skuteczna komunikacja w trakcie procesu zamówienia i przekazywanie wyznaczonym przedstawicielom drugiej strony informacji o wszelkich istotnych okolicznościach mających wpływ na umowę między stronami.

Nie zachodzi naruszenie prawa osoby kontaktowej zamawiającego do samodzielnego dysponowania informacją, ponieważ do jego obowiązków służbowych lub umownych należy ułatwienie komunikacji między stronami i podanie w tym celu swoich danych osobowych.

W związku z zarządzaniem indywidualnymi kuponami, w naszym prawnie uzasadnionym interesie jest umożliwienie jednoznacznej identyfikacji Użytkownika zapewniając mu kod kuponu zachęcającego do zakupu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3.2.3. Okres zarządzania danymi osobowymi

Przez 8 lat po wystawieniu dowodu księgowego na podstawie umowy, z zastrzeżeniem § 166 ust. (6) oraz § 169 ust. (1)  ustawy Sztv.

W powyższych celach dane osobowe nie wymagane do wypełnienia obowiązków księgowych – z zastrzeżeniem § 6:22. ust. (1)ustawy nr V z 2013 roku o kodeksie cywilnym (Ptk.)  – przechowujemy przez okres 5 lat po zrealizowaniu zamówienia.

3.2.4. Tryb przetwarzania danych

W formie elektronicznej.

3.2.5. Udostępnienie danych osobowych

W związku z tym, że nie możemy realizować zamówień bez znajomości danych osobowych, o których mowa w tym punkcie, podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy.

3.3. Przetwarzanie danych osobowych związanych z wystawieniem faktury

Po wykonaniu zamówień wystawiamy zaświadczenie księgowe zgodnie z Ustawą nr C z 2000 roku o rachunkowości (dalej: Sztv.).

Szczegóły związanego z tym przetwarzania danych osobowych prezentujemy poniżej.

3.3.1. Przetwarzane dane osobowe i cel przetwarzania danych
dana osobowacel przetwarzania danychpodstawa prawna przetwarzania danych
nazwiskodla potwierdzenia księgowego rozliczenia realizacji zamówienia (wydarzenie gospodarcze)Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa (RODO art. 6, ust. (1), lit. c), Info tv. § 5, ust. (1), lit. b), Sztv. § 166, (1)-(3)
adres zamieszkania/u osoby prowadzącej działalność gospodarczą siedziba (nr kodu pocztowego, miasto, ulica, nr domu)dla potwierdzenia księgowego rozliczenia realizacji zamówienia (wydarzenie gospodarcze)Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa (RODO art. 6, ust. (1), lit. c), Info tv. § 5, ust. (1), lit. b), Sztv. § 166, (1)-(3)
NIP osoby prow. dział. gosp.dla potwierdzenia księgowego rozliczenia realizacji zamówienia (wydarzenie gospodarcze)Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa (RODO art. 6, ust. (1), lit. c), Info tv. § 5, ust. (1), lit. b), Sztv. § 166, (1)-(3)
3.3.2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa (art. 6 ust. (1) lit. c RODO, Info tv. § 5 ust. (1) lit. b) oraz Sztv. § 166 (1) – (3)).

3.3.3. Czas przetwarzania danych osobowych

Przez 8 lat po wystawieniu dowodu księgowego, z zastrzeżeniem § 166 ust. (6) oraz § 169 ust. (1) Sztv.

3.3.4. Tryb przetwarzania danych osobowych

W formie elektronicznej.

Dokument wystawiony w formie elektronicznej – zgodnie z przepisami ustawy o zasadach archiwizacji cyfrowej – jest zabezpieczony w taki sposób, aby zastosowana metoda zapewniała natychmiastowe wytworzenie wszystkich danych dokumentu, jego ciągłą czytelność oraz wykluczała możliwość późniejszej modyfikacji.

3.3.5. Udostępnienie danych osobowych

W związku z tym, że nie możemy wystawić dokumentu księgowego bez znajomości danych osobowych, podanie danych osobowych w tym dziale odbywa się na podstawie przepisów prawa.

3.4. przetwarzanie danych osobowych związanych z rozpatrywaniem skarg

W związku z tym, że nie możemy wystawić dokumentu księgowego bez znajomości danych osobowych, podanie danych osobowych w tym dziale odbywa się na podstawie przepisów prawa.

3.4.1. Przetwarzane dane osobowe i cel przetwarzania danych
dana osobowa cel przetwarzania danych podstawa prawna przetwarzania danych
nazwisko Identyfikacja Użytkownika Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa, RODO art 6, ust. (1), lit. C i ust. (2), Info tv. § 5, (1) b), ustawa nr CLV z 1997 roku.
adres e-mail Utrzymanie kontaktu z Użytkownikiem i przekazywanie mu informacji Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa, RODO art 6, ust. (1), lit. C i ust. (2), Info tv. § 5, (1) b), ustawa nr CLV z 1997 roku.
nr telefonu Utrzymanie kontaktu z Użytkownikiem i przekazywanie mu informacji Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa, RODO art 6, ust. (1), lit. C i ust. (2), Info tv. § 5, (1) b), ustawa nr CLV z 1997 roku.
3.4.2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa, RODO art 6, ust. (1), lit. C i ust. (2), Info tv. § 5, (1) b), ustawa nr CLV z 1997 roku o ochronie konsumentów (Fgytv.).

3.4.3. Okres przetwarzania danych osobowych

Przez 5 lat od otrzymania reklamacji na podstawie § 17/A, (7) Fgytv.

3.4.4. Tryb przetwarzania danych osobowych

W formie elektronicznej.

3.5. Przetwarzanie danych osobowych związane z załatwianiem roszczeń z tytułu rękojmi

Jeżeli z powodu wady sprzedanej rzeczy ruchomej na podstawie Kodeksu Cywilnego Użytkownikowi przysługuje prawo do roszczenia z tytułu rękojmi (dalej: roszczenie rękojmi) na podstawie rozporządzenia NGM nr 19/2014 (IV.29.) o zasadach załatwiania roszczeń z tytułu rękojmi na produkty sprzedane na podstawie umowy pomiędzy konsumentem i przedsiębiorcą (dalej: „Rozporządzenie NGM”) to jesteśmy zobowiązani do sporządzenia protokołu.

Szczegóły związanego z tym przetwarzania danych osobowych prezentujemy poniżej.

3.5.1. Przetwarzane dane osobowe i cel przetwarzania danych
dana osobowa cel przetwarzania danych podstawa prawna przetwarzania danych
nazwisko identyfikacja Użytkownika, sporządzenie protokołu Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa, RODO art. 6, (1),c) i (2), Info tv. § 5, (1), b), rozp. NGM § 4, (1)
adres identyfikacja Użytkownika, sporządzenie protokołu Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa, RODO art. 6, (1),c) i (2), Info tv. § 5, (1), b), rozp. NGM § 4, (1)
Informacja dotycząca zgody na przetwarzanie danych sporządzenie protokołu Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa, RODO art. 6, (1),c) i (2), Info tv. § 5, (1), b), rozp. NGM § 4, (1)
3.5.2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych na podstawie przepisu prawa, RODO art. 6, ust. (1),c) i (2), Info tv. § 5, ust. (1), b), rozp. NGM § 4, ust. (1).J

3.5.3. Okres przetwarzania danych osobowych

3 lata od sporządzenia protokołu na podstawie § 4, ust. (1) i (6).

3.5.4. Tryb przetwarzania danych osobowych

W formie elektronicznej.

3.6. Przetwarzanie danych osobowych związane z losowaniem nagród

Reklamujemy gry na naszej stronie na Facebooku oraz na naszej stronie internetowej, podczas których będziemy losować nagrody wśród Użytkowników, którzy skomentują dany wpis lub wykonają określoną czynność.

Związane z tym przetwarzanie danych osobowych prezentujemy w tym punkcie.

Więcej informacji na temat zarządzania danymi można znaleźć w interfejsie poszczególnych loterii.

3.6.1. Przetwarzane dane osobowe i cel przetwarzania danych

Podczas losowania zapisywane będą następujące dane: nazwa użytkownika, adres e-mail, fakt przyznania nagrody.

Znajomość tych danych osobowych jest wymagana do zidentyfikowania zwycięzcy.

3.6.2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. (1) lit. a RODO wyrażona poprzez udział w losowaniu nagród).

3.6.3. Okres przetwarzania danych osobowych

Do osiągnięcia celu; aż do całkowitego zamknięcia danej loterii.

3.6.4. Sposób przechowywania danych osobowych

W formie elektronicznej.

4. Jakie prawa mają Użytkownicy?

Zależy nam na tym, aby nasze przetwarzanie danych było zgodne z wymogami rzetelności, legalności i przejrzystości.

W związku z tym prawa każdej osoby, której dane dotyczą, zostały pokrótce opisane w niniejszym rozdziale i wyjaśnione bardziej szczegółowo w Załączniku nr 3 do Prospektu.

Nasz użytkownik może zażądać nieodpłatnej informacji o szczegółach przetwarzania jego danych osobowych, a także w przypadkach określonych przepisami prawa zażądać ich sprostowania, usunięcia, zablokowania lub ograniczenia ich przetwarzania, a także może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania tych danych osobowych.

Prośby o informacje i prośby określone w tej sekcji mogą być kierowane przez naszego Użytkownika na nasze dane kontaktowe podane w sekcji 2.

4.1. Prawo dostępu

Nasi użytkownicy mogą otrzymywać od nas informację zwrotną na temat przetwarzania ich danych osobowych oraz mieć dostęp do tych danych osobowych i szczegółów ich przetwarzania.

4.2. Prawo do korekty danych

Na żądanie naszego użytkownika bez zbędnej zwłoki skorygujemy niedokładne dane osobowe, a przy niekompletnych danych osobowych przysługuje nam prawo żądania uzupełnienia m.in. za pomocą dodatkowego oświadczenia.

4.3. Prawo do usunięcia danych

Na żądanie naszego użytkownika usuniemy jego dane osobowe, jeśli nie mamy już potrzeby ich przetwarzania, lub cofnie swoją zgodę, lub wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych lub ich przetwarzanie jest niezgodne z prawem.

4.4. Prawo do zatarcia pamięci o danych

Na żądanie, poinformujemy wszystkich administratorów danych, którzy uzyskali lub mogli dowiedzieć się o danych naszego Użytkownika, które mogły zostać ujawnione, o wniosku naszego Użytkownika o usunięcie jego danych osobowych.

4.5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych

Na żądanie naszego Użytkownika ograniczymy przetwarzanie danych w przypadku zakwestionowania prawdziwości danych osobowych lub kiedy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, lub w przypadku sprzeciwu Użytkownika wobec przetwarzania danych lub gdy dane osobowe nie są nam już potrzebne.

4.6. Prawo do przeniesienia danych

Nasz użytkownik może otrzymywać dotyczące go dane osobowe w powszechnie używanym, ustrukturyzowanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, lub przekazać je innemu administratorowi danych.

4.7. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych

Nasz użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu z przyczyn związanych z jego sytuacją (patrz pkt 3.1 i 3.2).

W takim przypadku dane osobowe nie mogą być dalej przetwarzane, chyba że zostanie udowodnione, że przetwarzanie jest uzasadnione ważnymi prawnie uzasadnionymi przyczynami, które mają pierwszeństwo przed interesami, prawami i wolnościami Użytkownika lub są związane z podaniem, egzekwowaniem lub ochroną roszczeń prawnych.

W przypadku wniesienia sprzeciwu, co do zasady, dane osobowe nie mogą być dalej przetwarzane w tym celu.

4.8. Reakcja na złożone wnioski

Rozpatrzenie wniosku następuje niezwłocznie po jego złożeniu, nie później jednak niż w terminie 30 dni, w przypadku wniesienia sprzeciwu w terminie 15 dni i skutkuje wydaniem merytorycznego rozstrzygnięcia, o czym wnioskodawca jest informowany pisemnie.

Jeżeli nie spełnimy żądania naszego Użytkownika, to w naszej odpowiedzi podamy faktyczne i prawne przyczyny odrzucenia żądania.

4.9. Możliwości odwoławcze

Ochrona danych osobowych jest dla nas ważna, a jednocześnie szanujemy Państwa prawo do informacyjnego samostanowienia, dlatego staramy się odpowiadać na wszelkie żądania w sposób uczciwy i rozsądny.

W związku z tym uprzejmie prosimy przed podjęciem kroków urzędowych lub sądowych o jak najszybszy kontakt z nami – w celu złożenia skargi lub zapytania – w celu jak najszybszego wyjaśnienia ewentualnych zastrzeżeń.

Jeżeli żądanie nie doprowadzi do rozstrzygnięcia, to nasz Użytkownik

  • może dochodzić swoich praw przed sądem powszechnym zgodnie z ustawą nr V z 2013 roku o kodeksie cywilnym (powództwo można wytoczyć również przed sądem właściwym ze względu na miejsce zamieszkania lub pobytu naszego Użytkownika; wykaz i dane kontaktowe sądów można można obejrzeć pod następującym linkiem: https://birosag.hu/torvenyszekek), oraz

  • może się zwrócić ze skargą do Krajowego Urzędu Ochrony Danych i Wolności Informacji (adres: H-1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11; adres pocztowy: H-1363 Budapest, Pf .: 9 .; telefon: + 36-1-391-1400; faks: + 36 -1-391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, strona internetowa: https://www.naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html, sprawa online: https://www.naih.hu/online-ugyinditas („NAIH”).

5. Nasze procedury związane z wnioskami o egzekwowanie praw

5.1. Poinformowanie adresatów

We wszystkich przypadkach powiadomimy adresatów, którym przekazano dane osobowe Użytkownika, o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagało niewspółmiernego wysiłku.

Na żądanie Użytkownika udzielimy informacji o tych adresatach.

5.2. Tryb udzielenia informacji, jego terminy

O działaniach podjętych w związku z żądaniami, o których mowa w pkt 4, udzielimy informacji w formie elektronicznej w terminie maksymalnie jednego miesiąca od otrzymania żądania, chyba że Użytkownik zażąda inaczej.

W razie potrzeby termin ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące, biorąc pod uwagę złożoność  i liczbę wniosków.

O przedłużeniu terminu poinformujemy Użytkownika z podaniem przyczyn w ciągu miesiąca od otrzymania żądania.

Informacje ustne mogą być przekazywane na żądanie Użytkownika, pod warunkiem, że w inny sposób udowodni on swoją tożsamość.

Jeżeli nie podejmiemy działań w związku z żądaniem, poinformujemy Użytkownika o tego przyczynach w ciągu maksymalnie miesiąca od jego otrzymania oraz o możliwości złożenia skargi do Krajowego Urzędu Ochrony Danych i Wolności Informacji i skorzystania z przysługującego mu prawa do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej ( Sekcja 4.9).

5.3. Kontrola

W wyjątkowych przypadkach, gdy mamy uzasadnione wątpliwości co do tożsamości osoby fizycznej składającej wniosek, prosimy o podanie dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości.

Środek ten jest niezbędny w celu zachowania poufności przetwarzania danych w rozumieniu art. 5 ust. 1 lit. f RODO, tj. zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do danych osobowych.

5.4. Koszty informowania i podjętych działań

Przekazywane informacje o wnioskach, o których mowa w pkt 4, oraz o podjętych na ich podstawie działaniach udzielane są nieodpłatnie.

Jeżeli żądanie Użytkownika jest w sposób oczywisty bezzasadne lub, w szczególności ze względu na swój powtarzalny charakter, nadmierne, obciążone administracyjnymi kosztami udzielenia żądanych informacji lub informacji lub podjęcia żądanych działań, pobierzemy opłatę w rozsądnej wysokości lub odmówimy działania w związku z żądaniem.

6. Możliwi adresaci danych osobowych, podmioty przetwarzania danych

6.1. W związku z działaniem strony internetowej

Usługodawca hostingowy jako podmiot przetwarzający dane ma prawo dostępu do danych osobowych podanych podczas korzystania ze strony internetowej.

 

 

6.2. W związku z wysyłką zamówionych produktów

W celu dostarczenia zamówionych produktów wykorzystujemy firmy realizujące zamówienia jako podmioty przetwarzające dane.

Usługodawcy ci zawierają umowy z firmami kurierskimi w celu dostarczenia produktów zamówionych przez użytkownika, więc w tym zakresie ci dodatkowi usługodawcy są uważani za podwykonawców przetwarzania danych.

Zapewniamy, że podwykonawcy przetwarzania danych spełniają również wymogi prawne dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych w trakcie swojej działalności.

6.3. W związku z płatnościami należności za zamówienia

Opłatę za zamówienie można uiścić między innymi za pośrednictwem interfejsu przetwarzania danych dostawcy usług płatniczych.

Dane podmiotu przetwarzającego dane są następujące:

6.4. W związku z interfejsem mediów społecznościowych

Nasza strona internetowa posiada również kilka interfejsów mediów społecznościowych (np. Facebook, Instagram, YouTube);

tak więc, na przykład, jeśli Użytkownik „polubi” naszą stronę na Facebooku lub „obserwuje” nas na YouTube, będziemy mieli dostęp do wszystkich danych osobowych dotyczących jego profilu, które są publicznie dostępne.

Istotne informacje na temat zarządzania danymi osobowymi na tych stronach można znaleźć w odpowiedniej polityce zarządzania danymi danego usługodawcy.

6.5. W związku z wystawieniem faktury

W związku z wystawieniem faktury podmiot przetwarzający, z usług którego korzystamy, zapoznaje się z danymi osobowymi podanymi w tym celu przez Użytkowników.

Dane podmiotu przetwarzającego dane są nastepujące:

7. Bezpieczeństwo danych osobowych

Zarówno my, jak i pracownicy podmiotów przetwarzających dane mamy prawo zapoznać się z danymi osobowymi Użytkownika w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań wynikających z ich pracy.

Podejmujemy wszelkie środki bezpieczeństwa, techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo państwa danych osobowych.

7.1. Działania organizacyjne

Dostęp do naszych systemów informatycznych umożliwiamy w systemie indywidualnych uprawnień dostępu.

Przy przydzielaniu dostępu obowiązuje zasada „ uprawnień niezbędnych i wystarczających”, tzn. wszyscy pracownicy mogą korzystać z naszych systemów i usług informatycznych tylko w zakresie niezbędnym do wykonywania ich obowiązków, z odpowiednimi uprawnieniami i przez wymagany okres czasu.

Dostęp do systemów i usług informatycznych powinna mieć wyłącznie osoba, która nie jest ograniczona ze względów bezpieczeństwa lub z innych powodów (np. konflikt interesów) i która posiada wiedzę zawodową, biznesową i dotyczącą bezpieczeństwa informacji wymaganą do bezpiecznego korzystania z danych.

My i podmioty przetwarzające dane w pisemnych oświadczeniach zobowiązujemy się do przestrzegania ścisłych zasad poufności i jesteśmy zobowiązani do postępowania zgodnie z tymi zasadami w trakcie naszej działalności.

7.2. Środki techniczne

Dane – z wyjątkiem danych przechowywanych przez nasze podmioty przetwarzające dane – są przechowywane na naszych własnych urządzeniach w centrum danych.

Urządzenia informatyczne przechowujące dane przechowywane są w oddzielnej, wydzielonej serwerowni, chronionej wielostopniowym systemem kontroli dostępu.

Chronimy naszą wewnętrzną sieć za pomocą wielopoziomowej zapory ogniowej.

We wszystkich przypadkach na punktach wejścia używanych sieci publicznych znajduje się hardwerowa ściana ogniowa (urządzenie ochrony granicy).

Dane są przechowywane redundantnie – tj. w kilku miejscach – w celu zabezpieczenia ich przed zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem oraz nielegalnym zniszczeniem na skutek awarii urządzenia informatycznego.

Chronimy nasze sieci wewnętrzne przed atakami zewnętrznymi za pomocą wielopoziomowej, aktywnej, złożonej ochrony przed złośliwym kodem (np. ochrona przed wirusami).

Wdrażamy niezbędny zewnętrzny dostęp do obsługiwanych przez nas systemów informatycznych i baz danych za pośrednictwem szyfrowanego połączenia danych (VPN).

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze narzędzia i oprogramowanie informatyczne były stale zgodne z ogólnie przyjętymi na rynku rozwiązaniami technologicznymi.

Podczas naszego rozwoju tworzymy systemy, w których logowanie może służyć do kontroli i monitorowania wykonywanych operacji oraz wykrywania incydentów, takich jak nieautoryzowany dostęp.

Nasz serwer znajduje się na osobnym dedykowanym serwerze dostawcy hostingu, chronionym i zamkniętym.

Mając na uwadze zalecenie dotyczące wymogów ochrony danych przy przetwarzaniu danych w serwisach podmiotów NAIH, stosujemy na stronie internetowej protokół https, co oznacza wyższy poziom bezpieczeństwa danych w porównaniu z protokołem http.

8. Ciasteczka (cookies)

Aby nasza strona internetowa działała poprawnie, w niektórych przypadkach umieszczamy na urządzeniu komputerowym Użytkownika niewielkie pliki danych, podobnie do większości nowoczesnych serwisów internetowych.

8.1. Co to są ciasteczka?

Plik cookie to mały plik tekstowy, który witryna internetowa umieszcza na urządzeniu komputerowym Użytkownika (w tym na telefonach komórkowych). Dzięki temu serwis może „zapamiętać” ustawienia Użytkownika (np. używany język, rozmiar czcionki, wyświetlacz itp.), dzięki czemu nie musisz ich resetować za każdym razem, gdy odwiedzasz naszą witrynę. Lista ciasteczek wykorzystywanych na stronie internetowej:
Źródło ciasteczka Nazwa ciasteczka Funkcja ciasteczka Okres życia ciasteczka
Facebook Facebook pixel Zbieranie danych reklamowych Facebook-a 180 dni
Google Google Analytics Anonimowa analiza danych odwiedzających Więcej informacji pod linkami w punkcie 8.2.1.
Hotjar Hotjar Analiza użytkowania witryny przez użytkowników 365 dni, wiecej informacji: https://help.hotjar.com/hc/en-us/articles/115011640427-How-long-does-Hotjar-keep-my-data-
Te pliki cookie można usunąć lub zablokować, ale w takim przypadku Witryna może nie działać poprawnie. Nie używamy plików cookies do osobistej identyfikacji Użytkownika. Te pliki cookie służą wyłącznie do celów opisanych powyżej.

8.2. Google Analytics

  1. Serwis korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. („Google”). Google Analytics używa tak zwanych „cookies”, które są plikami tekstowymi umieszczanymi na Twoim komputerze, aby pomóc witrynie przeanalizować sposób, w jaki użytkownicy korzystają z witryny. Więcej informacji: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage#gtagjs_and_analyticsjs_-_cookie_usage

  2. Informacje generowane przez plik cookie na temat używanej przez Ciebie strony internetowej będą przechowywane i przechowywane na jednym z serwerów Google w Stanach Zjednoczonych. Aktywując anonimizację IP w Serwisie, Google w pierwszej kolejności skróci adres IP Użytkownika na terenie Unii Europejskiej lub w innych państwach będących stronami Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym.

  3. Pełny adres IP zostanie przesłany i skrócony wyłącznie na serwer Google w Stanach Zjednoczonych. W naszym imieniu Google wykorzysta te informacje do oceny sposobu korzystania z Witryny i dostarczenia nam raportów dotyczących aktywności na stronie oraz dodatkowych usług związanych z aktywnością na stronie i korzystaniem z Internetu.

  4. W ramach Google Analytics adres IP przekazywany przez przeglądarkę Użytkownika nie jest uzgadniany z innymi danymi Google. Użytkownik może uniemożliwić przechowywanie plików cookies poprzez odpowiednie ustawienia swojej przeglądarki, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku nie wszystkie funkcje tego serwisu mogą być w pełni dostępne. Możesz również uniemożliwić Google zbieranie i przetwarzanie informacji dotyczących korzystania przez Ciebie z Witryny (w tym adresu IP) za pomocą plików cookie, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki dostępną pod poniższym linkiem. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=h

8.3. Facebook Pixel

Facebook Custom Audience to internetowa usługa analityczno-reklamowa świadczona przez Facebook, Inc. (Facebook), za pośrednictwem której Administrator uzyskuje informacje o tym, w jaki sposób odwiedzający Serwis korzystają z Serwisu.

Więcej o plikach cookie Facebook Custom Audience lub Facebook Pixel możesz przeczytać tutaj: https://www.facebook.com/policies/cookies/

Facebook Pixel wymaga umieszczania plików cookies na urządzeniach użytkowników.

W Serwisie wykorzystujemy również Facebook Pixel, zarówno w celach reklamowych, jak i analitycznych.

Piksele Facebooka umieszczają pliki cookie w przeglądarce internetowej w celu generowania odpowiednich odbiorców reklam, mierzenia konwersji między urządzeniami, targetowania i optymalizacji reklam, wyświetlania spersonalizowanych reklam, reklam oraz raportowania danych o ruchu w Serwisie i aplikacji.

Ta działalność Facebooka w zakresie zarządzania danymi może być regulowana i konfigurowana przez Użytkownika na kontach Facebook i Google, a gromadzenie danych przez pliki cookie Facebooka w Serwisie może być przez Użytkownika dozwolone.

Na Facebooku Użytkownik może wyświetlić te pliki cookie w Ustawieniach reklam na Facebooku i tam ustawić lub zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookie.

W Serwisie Użytkownik może wyrazić zgodę na pliki cookies w grupach według ich rodzaju.

8.4. Jak można obsługiwać ciasteczka?

Pliki cookie mogą zostać usunięte (szczegóły na stronie www.AllAboutCookies.org) lub zablokowane przez większość przeglądarek.

W takim przypadku jednak za każdym razem, gdy korzystasz z naszej strony internetowej, konieczne będzie ponowne skonfigurowanie niektórych ustawień, a niektóre usługi mogą nie działać.

Szczegółowe informacje na temat usuwania i blokowania plików cookies można znaleźć na stronie www.AllAboutCookies.org oraz pod poniższymi linkami dotyczącymi używanej przez Użytkownika przeglądarki:

9. Inne postanowienia

9.1. Przetwarzanie danych osobowych w innych celach

Jeżeli zamierzamy wykorzystać udostępnione dane w celu innym niż pierwotny cel zbierania danych, poinformujemy o tym Użytkowników i uzyskamy ich uprzednią wyraźną zgodę lub zapewnimy im możliwość zakazania ich wykorzystania.

9.2. Obowiązek prowadzenia ewidencji

Prowadzimy ewidencję czynności przetwarzania danych wykonywanych na naszą odpowiedzialność (ewidencję czynności przetwarzania danych) zgodnie z art. 30 RODO.

9.3. Incydent ochrony danych osobowych

Incydent związany z ochroną danych osobowych to naruszenie bezpieczeństwa, które skutkuje przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do przetwarzanych danych osobowych.

W przypadku wystąpienia incydentu ochrony danych osobowych jesteśmy zobowiązani do działania zgodnie z art. 33 i 34 RODO.

Prowadzimy rejestr incydentów dotyczących naruszenia prywatności, w tym fakty dotyczące incydentu dotyczącego prywatności, jego konsekwencje oraz działania podjęte w celu jego naprawienia.

9.4. Wprowadzanie zmian

Zastrzegamy sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszego Prospektu w dowolnym czasie.

Ważne od dnia 08.09.2021 roku.
Multinvent Kft.
Administrator danych

10. Załączniki

Załącznik nr 10.1.; odnośne przepisy prawa

Przy sporządzaniu Prospektu Administrator uwzględnił odpowiednie obowiązujące przepisy prawa oraz najważniejsze zalecenia międzynarodowe, w szczególności:

  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE ( RODO);
  • Ustawa nr CXII z 2011 roku o prawie do samostanowienia informacji i wolności informacji. Ustawa nr CXII z 2011 roku (Infotv.);
  • Ustawa nr V z 2013 roku o kodeksie cywilnym (Ptk.);
  • Ustawa nr CXXX z 2016 roku o postępowaniach w sprawach cywilnych (Pp);
  • Ustawa nr C z 2000 roku o rachunkowości (Számv. tv.);
  • Ustawa nr CLV z 1997 roku o ochronie konsumentów (Fgytv.);
  • Ustawa nr CVIII z 2001 roku o elektronicznych usługach handlowych oraz o niektórych kwestiach usług związanych ze społeczeństwem informacyjnym (Elkertv.)

Załącznik nr 10.2.; definicje pojęć związanych z zarządzaniem danych osobowych

  • administrator danych: osoba prawna, która określa cele i sposoby przetwarzania danych osobowych;
  • przetwarzanie danych: dowolna operacja lub zestaw operacji na danych osobowych lub plikach, wykonywane zarówno automatycznie, jak i nieautomatycznie, takich jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, segmentowanie, przechowywanie, przekształcanie lub zmienianie, wyszukiwanie, uzyskiwanie dostępu, wykorzystywanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub udostępnianie w inny sposób, harmonizacja lub wzajemne połączenie, ograniczenie, usunięcie lub zniszczenie;
  • przekazywanie danych: udostępnienie danych określonemu podmiotowi trzeciemu;
  • usuwanie danych: uczynienie danych nierozpoznawalnymi w taki sposób, że nie będzie można ich odzyskać;
  • oznaczanie danych: zapewnienie identyfikacji danych w celu ich odróżnienia;
  • ograniczanie przetwarzanie danych: oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania;
  • kasowanie danych: całkowite fizyczne zniszczenie nośnika danych;
  • przetwarzający dane osobowe: osoba prawna przetwarzająca dane osobowe w imieniu administratora;
  • adresat: osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, agencja lub jakikolwiek inny organ, któremu ujawniane są dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest osobą trzecią;
  • ciasteczko: niewielki pakiet danych (plik tekstowy) wysyłany przez serwer WWW i umieszczany na komputerze użytkownika na określony czas, który w zależności od swojego charakteru może być uzupełniany przez serwer przy nowych wizytach, tj. gdy przeglądarka zwraca poprzedni zapisany plik cookie, dostawca plików cookie może połączyć bieżącą wizytę użytkownika z poprzednimi, ale tylko w odniesieniu do ich własnej treści;
  • zainteresowany/użytkownik: zidentyfikowana lub możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna; identyfikowalna osoba fizyczna, która bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez odniesienie do jednego lub kilku czynników, takich jak imię i nazwisko, numer, lokalizacja, identyfikator internetowy lub fizyczna, fizjologiczna, genetyczna, psychiczna, ekonomiczna, kulturowa lub społeczna tożsamość osoby fizycznej możliwej do zidentyfikowania;
  • osoba trzecia: osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, agencja lub jakikolwiek inny organ inny niż osoba, której dane dotyczą, administrator, podmiot przetwarzający lub osoby, które zostały upoważnione do przetwarzania danych osobowych pod bezpośrednią kontrolą administratora lub podmiotu przetwarzającego;
  • zgoda osoby zainteresowanej: dobrowolne, świadome i jednoznaczne oświadczenie woli osoby, której dane dotyczą, poprzez wyrażenie przez nią zgody na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych oświadczeniem lub czynnością jednoznacznie wyrażającą zgodę;
  • adres IP: We wszystkich sieciach, które komunikują się za pomocą protokołu TCP/IP, maszyny serwerowe mają adres IP lub numer identyfikacyjny, który pozwala na ich identyfikację w sieci. Wiadomo, że każdy komputer podłączony do sieci ma adres IP, dzięki któremu można go zidentyfikować.
  • dane osobowe: wszelkie informacje o osobie, której dane dotyczą.;
  • protest: oświadczenie osoby, której dane dotyczą, w sprawie sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych oraz żądania zaprzestania przetwarzania lub usunięcia przetwarzanych danych.

Załącznik nr 10.3.; prawa zainteresowanego

Dostęp

Użytkownik ma prawo dostępu do przetwarzanych przez nas danych osobowych na żądanie, złożone na jeden z naszych danych kontaktowych.

W tym zakresie Użytkownik uzyska następujące informacje:

  • czy aktualnie przetwarzane są jego dane osobowe;
  • cele przetwarzania danych;
  • kategorie danych osobowych osoby zainteresowanej;
  • adresaci i kategorie adresatów, którym dane osobowe zostały lub zostaną przekazane;
  • planowany okres przechowywania danych osobowych;
  • jego prawa;
  • możliwości odwoławcze;
  • informacja dotycząca źródeł danych.

Użytkownik może również zażądać dostarczenia kopii danych osobowych będących przedmiotem przetwarzania danych.

W takim przypadku dane osobowe zostaną przekazane w powszechnie używanym ustrukturyzowanym formacie nadającym się do odczytu komputerowego (PDF / XML) lub w wersji drukowanej na papierze.

Żądanie kopii jest bezpłatne.

Korekta

Na podstawie wniosku złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych Użytkownik ma prawo do żądania sprostowania przetwarzanych przez nas nieścisłych danych osobowych oraz uzupełnienia danych niekompletnych.

Jeżeli informacje niezbędne do wyjaśnienia lub uzupełnienia nieprawdziwych informacji nie są dostępne, możemy zażądać podania tych dodatkowych danych oraz weryfikacji prawdziwości danych.

W przypadku braku dodatkowych informacji do czasu wyjaśnienia lub uzupełnienia danych ograniczymy przetwarzanie danych osobowych, a dokonywane na nich operacje, za wyjątkiem przechowywania, zostaną czasowo zawieszone.

Usuwanie

Na podstawie wniosku złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych, Użytkownik ma prawo zażądać usunięcia przetwarzanych przez nas jego danych osobowych, jeżeli zachodzi którykolwiek z poniższych warunków:

  • dalej już nie potrzebujemy określonych danych;
  • jest zaniepokojony zgodnością z prawem przetwarzania jego danych osobowych.

Jeżeli na żądanie Użytkownika ustalimy, że istnieje obowiązek usunięcia przetwarzanych przez nas danych osobowych, zaprzestaniemy ich przetwarzania i zniszczymy wcześniej przetwarzane dane osobowe.

Ponadto obowiązek usunięcia danych osobowych może zaistnieć na podstawie cofnięcia zgody, skorzystania z prawa do wniesienia sprzeciwu oraz obowiązku wynikającego z przepisów prawa.

Ograniczenie przetwarzania danych

Na podstawie żądania przesłanego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych Użytkownikowi przysługuje prawo żądania ograniczenia przetwarzania przetwarzanych przez nas danych osobowych w następujących przypadkach:

  • jest zaniepokojony zgodnością z prawem przetwarzania jego danych osobowych i zamiast ich usunięcia żąda ograniczenia ich przetwarzania;
  • nie potrzebujemy już tych danych, ale Użytkownik potrzebuje ich w celu zgłoszenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń prawnych.

Automatycznie ograniczymy przetwarzanie danych osobowych w przypadku, gdy Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych lub skorzysta z prawa do sprzeciwu.

W takim przypadku ograniczenie stosuje się na okres pozwalający na zweryfikowanie prawidłowości danych osobowych lub, w przypadku wniesienia sprzeciwu, ustalenie, czy istnieją przesłanki do dalszego przetwarzania.

W okresie ograniczenia na oznaczonych danych osobowych nie mogą być dokonywane żadne operacje przetwarzania danych, a jedynie dane mogą być przechowywane.

W przypadku ograniczenia przetwarzania danych dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w następujących przypadkach:

  • na podstawie zgody osoby zainteresowanej;
  • w celu zgłoszenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń prawnych;
  • w celu ochrony praw osoby fizycznej lub prawnej;
  • ważny interes publiczny.

Użytkownicy zostaną powiadomieni z wyprzedzeniem o zniesieniu ograniczenia.

Możliwość przenoszenia danych

Na podstawie żądania zgłoszonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych, Użytkownik jest uprawniony do żądania podania przetwarzanych przez nas danych osobowych w celu dalszego ich wykorzystywania określonego przez Użytkownika.

Ponadto Użytkownik może zażądać, aby jego dane osobowe zostały przekazane innemu wskazanemu przez niego administratorowi danych.

Prawo to ogranicza się wyłącznie do danych osobowych przekazanych nam przez Użytkownika i przetwarzanych w celu realizacji zawartej z nim umowy.

Nie ma możliwości przenoszenia innych danych.

Dane osobowe przekazywane są Użytkownikowi w powszechnie używanym, ustrukturyzowanym formacie nadającym się do odczytu komputerowego (PDF/XML) oraz w wersji wydrukowanej na papierze.

Informujemy Użytkownika, że skorzystanie z tego prawa nie prowadzi automatycznie do usunięcia danych osobowych z naszych systemów.

Ponadto po przekazaniu danych Użytkownik ma prawo ponownie skontaktować się z nami lub dalej utrzymać kontakt.

Protest

Na podstawie wniosku złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych Użytkownik może w dowolnym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu jego danych osobowych w celach określonych w pkt 3.1 oraz 3.2 Prospektu.

W takim przypadku badamy, czy przetwarzanie danych jest uzasadnione ważnymi prawnie uzasadnionymi przyczynami, które mają pierwszeństwo przed interesami, prawami i wolnościami Użytkownika lub są związane ze zgłoszeniem, dochodzeniem lub ochroną roszczeń.

Jeżeli stwierdzimy, że takie powody istnieją, to będziemy nadal przetwarzać dane osobowe użytkownika.

W przeciwnym razie dane osobowe nie będą już dalej przetwarzane.

Kontakt z działem obsługi klienta FlatLoop
Dostępność obsługi klienta: w dni robocze 08-16h