To naprawdę wraca!

Ogólne Warunki Umowy

Niniejsze Ogólne Warunki (dalej: OWH) zawierają prawa i obowiązki Klienta (w dalszej części Klient), który korzysta z usług handlu elektronicznego w rozumieniu punktu a) § 2 ustawy nr CVIII z 2001 roku o handlu elektronicznym (w dalszej części: UHE.) świadczonych przez spółkę Multinvent Kft. (w dalszej części Usługodawca) oraz za pomocą obsługiwanych przez Usługodawcę sklepu internetowego https://www.flatloop.pl/  oraz powiązanych z nim stron internetowych (w dalszej części: Witryna lub Witryny Internetowe).

Celem Witryny Internetowej prowadzonej przez Usługodawcę jest sprzedaż produktów udostępnionych na Witrynie Internetowej na zasadach handlowych.

Niniejsze OWU mają zastosowanie do wszystkich umów i usług zawieranych przez Usługodawcę i Klienta (dalej łącznie: Strony) za pośrednictwem wyżej wymienionej Witryny, niezależnie od tego, czy ich realizacja odbywa się z Węgier czy z zagranicy przez Usługodawcę lub jego partnera.

Jeżeli przy zawieraniu transakcji Klient działa w imieniu osoby prawnej lub jako osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, to akceptując niniejsze OWU oświadcza, że zawiera umowę w celach związanych z prowadzoną przez niego działalnością handlową, i zgodnie z punktem 3, ust. (1),  § 8.1 ustawy nr V z 213 roku o kodeksie cywilnym (w dalszej części: KC) oraz zgodnie punktem a), §  2 ustawy nr CLV z 1997 roku o ochronie konsumentów (w dalszej cząści: OK) nie jest traktowany jako konsument.

Jeżeli w myśl KC i OK Klient jest konsumentem, to Usługodawca udziela mu informacji o wynikających z transakcji prawach i obowiązkach konsumenta za pomocą Informacji o ochronie konsumenta oraz wzoru oświadczenia o Odstąpieniu od umowy, które stanowią część niniejszych Ogólnych Warunków Umowy..

Wszyscy Klienci Usługodawcy są uprawnieni do korzystania z usług Witryny, jeżeli dokonają ważnej i pomyślnej rejestracji na Witrynie, a także zaakceptują jako wiążące dla nich postanowienia niniejszych OWU.

1. DANE USŁUGODAWCY

  • Nazwa: Multinvent Kft.
  • Siedziba: H-2030 Érd, Ciklámen utca 3/A. – Węgry
  • Nr KRS: 13-09-168291
  • NIP: 24832827-2-13
  • Adres e-mail: loopboomerangs@gmail.com
  • Numer telefonu: 0036 20 980 6314
  • Dostępność obsługi klienta: w dni robocze 08-16h

2. INFORMACJE OGÓLNE

2.1. Zakup produktów świadczonych przez Usługodawcę jest możliwy po przesłaniu zapytania ofertowego drogą elektroniczną, w sposób określony w niniejszych OWU.

2.2.Klient prześle Usługodawcy ofertę na zakup danego produktu poprzez kliknięcie ikony „Złóż zamówienie”, po wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól odpowiedniego formularza i sprawdzeniu poprawności wprowadzonych danych. Usługodawca potwierdza przyjęcie oferty Klienta za pomocą wiadomości e-mail, która w sposób wyraźny zawiera oświadczenie Usługodawcy o akceptacji. Umowę zawartą pomiędzy stronami w taki sposób – w języku węgierskim – traktuje się tak, jak umowę zawartą na piśmie. Usługodawca zarejestruje umowę wraz z zamówieniami, które później będą dostępne przez okres określony przepisami prawa.

2.3. Usługodawca może co pewien czas organizować gry z losowaniem nagród na Witrynie(ach) lub za pośrednictwem interfejsów mediów społecznościowych. Usługodawca udzieli Klientom dalszych informacji dotyczących szczegółowych pytań związanych z daną grą z losowaniem nagród – w zakładce o grach losowych lub na jej powierzchni.

3. ZOBOWIĄZANIA USŁUGODAWCY

3.1. Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z niniejszymi OWU, przenieść własność towaru oraz w razie potrzeby przekazać wszelkie dokumenty związane z towarem. Miejscem realizacji świadczenia – o ile w niniejszych OWU nie postanowiono inaczej lub jeśli Strony nie postanowią inaczej – będzie siedziba Usługodawcy.

3.2. W przypadku podania w trakcie zamówienia „Adresu dostawy” Usługodawca jest zobowiązany do wysłania towaru do Klienta oraz zapewnienia jego przesłania w sposób wskazany przy składaniu zamówienia przez Klienta w „Sposobie dostawy”. Klient ponosi koszt transportu – w wysokości podanej na Witrynie. W przypadku odbioru towaru w sposób określony w niniejszym paragrafie, Klient podczas składania zamówienia ma do wyboru następujące sposoby płatności: przelew bankowy, płatność kartą kredytową, PayPal, za pobraniem.

3.3. Usługodawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w ilości, jakości i zgodnie z opisem określonymi w umowie, a także składować i przekazać w stanie opakowanym zgodnie z postanowieniami umowy.

4. WARUNKI DOSTAWY I PŁATNOŚCI

4.1. Usługodawca dostarczy wybrany i zamówiony w Witrynie produkt na adres dostawy wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia w terminie wskazanym w potwierdzeniu zamówienia przesłanym Klientowi drogą mailową.

4.2. Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w terminie podanym w e-mailu potwierdzającym wysłanym po złożeniu zamówienia, naliczanie terminu dostawy rozpoczyna się w dniu następującym po dokonaniu pełnej zapłaty ceny zakupu. Dostawa realizowana jest przez przewoźnika. Usługodawca nie jest w stanie podjąć się dostawy na określony termin (godzinę), chyba że strony pisemnie postanowią inaczej. Usługodawca zobowiązuje się do wysłania dostawy tylko tych produktów, za które płatność zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Usługodawcy do godziny 12:00 tego samego dnia.

4.3. W przypadku, gdy Klient ma przeterminowaną, nieopłaconą fakturę, Usługodawca może zawiesić świadczenie usług do czasu jej uregulowania, a dług może doliczyć do należności za nowe zamówienie. Klient ma obowiązek zapłaty ustawowych odsetek za zwłokę naliczanych zgodnie z KC od dnia przeterminowania faktury w wysokości obowiązującej pierwszego dnia przedmiotowego półrocza. Wszelkie koszty wynikające z windykacji należności ponosi Klient.

4.4. Klient zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę ilościowo w momencie dostawy lub odbioru oraz podpisać pokwitowanie odbioru w przypadku pełnej realizacji świadczenia. Po tym, Usługodawca nie jest w stanie przyjąć reklamacji dotyczącej braków. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia lub rozbieżności, na jego żądanie przewoźnik zobowiązany jest szczegółowo przekazać towar pozycja po pozycji i sporządzić na tą okoliczność protokół na miejscu odbioru. Odpowiedzialność za powstałe z tego tytułu szkody ponosi przewoźnik.

4.5. Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówienie równocześnie z zamówieniem lub nie później niż 8 dni po potwierdzeniu zamówienia.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany opłaty za dostawę, pod warunkiem, że zmiana wejdzie w życie w tym samym czasie, w którym zostanie opublikowana na Witrynie internetowej.

Zmiana nie wpływa na cenę zakupu produktów już zamówionych.

4.6. Wszystkie warunki dostawy zawarte w tym punkcie dotyczą wszelkich zamówień składanych przez e-mail, telefon lub osobiście.

5. OBOWIĄZKI KLIENTA

5.1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny zakupu i odbioru towaru zgodnie z postanowieniami niniejszych OWU.

5.2. Zapłata ceny zakupu. To zobowiązanie Klienta obejmuje podjęcie wszelkich działań i dopełnienie formalności wymaganych umową lub przepisami prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego i ustawy Elkertv., które są niezbędne dla umożliwienia dokonania płatności zgodnie z przepisami prawa.

O ile Strony nie uzgodniły inaczej lub niniejsze OWU nie stanowią inaczej, to Klient powinien wykonać płatność przed udostępnieniem mu towaru przez Usługodawcę, odpowiednio do postanowień niniejszych OWU.

5.3. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny zakupu, nawet jeśli towar nie został sprawdzany.

6. ZAMÓWIENIE

6.1. Podstawowe właściwości i cechy towarów dostępnych w Witrynie oraz instrukcje ich użytkowania można ze szczegółami znaleźć na stronie informacyjnej konkretnego produktu oraz, w razie potrzeby, w instrukcjach użytkowania dostarczonych wraz z produktem.

6.2. Ceny produktów wyświetlanych na Stronie są podane w HUF (brutto) z uwzględnieniem podatku VAT i innych opłat publicznych.

Jeżeli strona przeznaczona jest dla klientów zagranicznych, to ceny będą podawane w walucie kraju, w którym składane jest zamówienie.

Cena produktów nie zawiera kosztów dostawy.

W trakcie składania zamówienia istnieje możliwość zrealizowania indywidualnego kuponu rabatowego dostarczonego przez Usługodawcę lub skorzystania z innych rabatów, których wysokość może być wliczona w cenę zamawianego produktu.

6.3. Do złożenia zamówienia na poszczególne produkty rejestracja nie jest wymagana.

Klient może dodać wybrany produkt do swojego Koszyka, klikając przycisk „Dodaj do koszyka” (podsumowanie listy zamówień).

Można wyświetlić zawartość Koszyka lub usunąć jego zawartość (lub poszczególne elementy jego zawartości), klikając ikonę usuwania obok wybranego produktu.

Następnie Klient poda informacje o wysyłce i sposobie płatności, a następnie informacje konieczne do rozliczenia i dostawy.

W ramach jednego zamówienia Klient może umieścić w Koszyku do 10 produktów.

Przed wysłaniem zamówienia Klient ma możliwość sprawdzenia szczegółów swojego zamówienia na stronie podsumowania, zmiany adresu fakturowania oraz wyboru formy płatności.

6.4. Zamówienie zostanie złożone po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”.

Wysłanie zamówienia tworzy wiążącą ofertę Klienta, a po otrzymaniu e-maila potwierdzającego powstaje zobowiązanie do zapłaty określone w sposobach płatności.

6.5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, które można zamówić na stronie internetowej, pod warunkiem, że zmiana nastąpi jednocześnie z jej pojawieniem się na stronie.

Zmiana nie wpływa na cenę produktów już zamówionych.

Jeżeli, pomimo dołożenia wszelkiej staranności ze strony Usługodawcy, na powierzchni Witryny zostanie umieszczona błędna cena, w szczególności w odniesieniu do ceny ewidentnie błędnej, np. ceny „0” HUF lub „1” HUF, która znacznie odbiega od powszechnie znanej, ogólnie przyjętej lub szacowanej ceny produktu, prawdopodobnie z powodu błędu systemowego, to Usługodawca nie jest zobowiązany do dostarczenia produktu w nieprawidłowej cenie, ale może zaoferować dostawę w cenie prawidłowej, wiedząc o tym, że Klient może odstąpić od zamiaru zakupu.

6.6. Usługodawca przyjmie zamówienie tylko wtedy, gdy Klient wypełni wszystkie wymagane pola zamówienia.

Jeżeli Klient wypełni którekolwiek z pól błędnie lub niekompletnie, otrzyma od Usługodawcy komunikat o błędzie.

Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie lub inne problemy lub błędy, które mogą wynikać z błędnie i/lub niedokładnie podanych przez Klienta danych zamówienia.

Klient przyjmuje do wiadomości i wyraźnie akceptuje, że w przypadku podania nieprawidłowego adresu dostawy Usługodawca nie pokryje kosztów dostawy na rzecz Klienta, a obowiązkiem Klienta jest uiszczenie opłaty za ponowną dostawę na poprawiony adres.

6.7. Składając zamówienie Klient oświadcza również, że akceptuje niniejsze Ogólne Warunki i przyjmuje do wiadomości, że są one dla niego wiążące.

7. POPRAWIANIE BŁĘDÓW WPROWADZANIA DANYCH

Na każdym etapie przygotowania zamówienia oraz do momentu wysłania zamówienia do Usługodawcy, Klient ma w każdej chwili możliwość poprawienia błędów we wpisywanych danych w interfejsie zamówienia (poprzez naciśnięcie przycisku „wstecz” w przypadku treści na poprzedniej stronie).

8. WIĄŻĄCA MOC OFERTY, POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

8.1. Usługodawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie zamówienia przesłanego przez Klienta (złożonej oferty zawarcia umowy) za pośrednictwem automatycznego e-maila potwierdzającego, który to potwierdzający e-mail zawiera odpowiednie dane zamówienia oraz identyfikator zamówienia.

Ten potwierdzający e-mail stanowi dla Klienta jedynie informację o tym, że jego zamówienie wpłynęło do Usługodawcy.

8.2. Jeżeli Klient wysłał już zamówienie do Usługodawcy i zauważy błąd w danych w potwierdzającej wiadomości e-mail, musi zawiadomić o tym Usługodawcę w ciągu 1 dnia kalendarzowego.

W takim przypadku Usługodawca odpowiednio zmodyfikuje treść zamówienia.

9. WARUNKI PŁATNOŚCI

9.1. Po potwierdzeniu zamówienia Klient może zapłacić za zamówienie przelewem bankowym, kartą płatniczą, przez PayPal, lub za pobraniem gotówką/kartą płatniczą.

Szczegółowe informacje na temat poszczególnych metod płatności znajdują się w punkcie menu „Metody płatności”.

9.2. Usługodawca automatycznie przetworzy zamówienie i, w zależności od wybranej formy płatności, wyśle fakturę pocztą elektroniczną na podany przez Klienta adres e-mail, a następnie – o ile Strony nie uzgodnią inaczej lub nie postanowiono inaczej w niniejszych OWS – po zaksięgowaniu kwoty należności dostarcza towar Klientowi.

9.3. Po zaksięgowaniu wpłaconej przez Klienta kwoty, Usługodawca wystawi fakturę przesłaną drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres e-mail (lub na adres podany przez Klienta na wyraźną prośbę Klienta), w zależności od wybranego przez Klienta sposobu płatności.

Akceptując OWU Klient wyraża zgodę na wystawienie przez Usługodawcę faktury przesłanej mu drogą elektroniczną.

Istnieje możliwość cofnięcia tej zgody poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia prawnego skierowanego do Usługodawcy.

Kiedy faktura lub żądanie opłaty dla Klienta zostaną przygotowane w formie elektronicznej, to Usługodawca powiadomi Klienta/prześle do niego fakturę/żądanie opłaty za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Klient zobowiązany jest do wydrukowania faktury elektronicznej bez podpisu elektronicznego i zapisania jej w swoich księgach jako faktury papierowej.

10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

10.1. W przypadku przypadkowo zamieszczonej informacji naruszającej prawa Klienta określone w § 13 ustawy o handlu elektronicznym Elkertv, na żądanie Usługodawca wypełni określone w Elkertv zobowiązania poinformowania i usunięcia informacji.

Usługodawca zastosuje się również do wszelkich żądań urzędowych lub sądowych w terminie określonym prawem.

10.2. Usługodawca wyłącza wszelką odpowiedzialność za jakiekolwiek naruszenia popełnione przez Klienta.

10.3. Z uwagi na możliwy transgraniczny charakter dostawy produktów, Klient zobowiązuje się do działania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa krajowego podczas użytkowania strony internetowej.

 

Jeżeli jakakolwiek działalność związana z korzystaniem z Witryny jest niedozwolona przez prawo państwa Klienta, Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za jej wykorzystanie.

10.4. Jeżeli Klient zauważy na stronie internetowej treści budzące zastrzeżenia, zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Usługodawcę.

Jeżeli Usługodawca w trakcie postępowania prowadzonego w dobrej wierze uzna, że zgłoszenie jest uzasadnione, to jest uprawniony do niezwłocznego usunięcia lub zmodyfikowania kwestionowanej treści.

10.5. Zgodnie z informacją o ochronie konsumentów Usługodawca odpowiada za wady produktów zgodnie z gwarancją i rękojmią.

11. PRAWA AUTORSKIE

11.1. Strona internetowa i jej projekt graficzny, treści i struktura są dziełem indywidualnym i oryginalnym i dlatego są chronione prawem autorskim.

Usługodawca jest właścicielem praw autorskich do wszelkich treści wyświetlanych na stronie internetowej: wszelkich utworów chronionych prawem autorskim lub innej twórczości intelektualnej.

11.2. Żadna część tej witryny nie może być powielana, przechowywana w systemie wyszukiwania ani przesyłana w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.

11.3. Poza prawami wyraźnie określonymi w niniejszych OWU, żadna rejestracja ani korzystanie z Witryny ani żadne postanowienie OWU nie uprawnia Klienta do jakiegokolwiek użycia lub wykorzystania nazw handlowych lub znaków towarowych zamieszczonych na stronie internetowej.

12. INNE POSTANOWIENIA

12.1. Usługodawca jest uprawniony do jednostronnej zmiany warunków niniejszych OWU w dowolnym czasie ze skutkiem na przyszłość.

Usługodawca informuje Klientów o zmianach za pośrednictwem informacji na Witrynie.

Po dokonaniu modyfikacji warunkiem korzystania z Witryny jest wyraźna ich akceptacja przez Klienta za pośrednictwem Witryny i w sposób w niej przewidziany.

W przypadku zawarcia nowej umowy Klient, który wcześniej zawarł umowę, nie może powoływać się na treść dotychczas obowiązujących OWU jako ustalonej i stosowanej między Stronami praktyki umownej, nawet w przypadku pominięcia ww. informacji.

12.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych OWU obowiązuje prawo węgierskie, w szczególności Kodeks Cywilny, Elkertv. oraz przepisy ustawy nr C z 2003 roku o komunikacji elektronicznej (dalej: Eht.).

12.3. Z zastrzeżeniem art. 6 ust. 2 rozporządzenia WE nr 593/2008 w sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (rozporządzenie Rzym I), jeżeli prawo miejsca zwyczajowego pobytu klienta zapewnia wyższy poziom ochrony klienta w porównaniu z prawem węgierskim, to zastosowanie mają przepisy prawa właściwe dla miejsca zwyczajowego pobytu konsumenta.

Data wejścia w życie: 13.11.2020 roku.

Multinvent Kft.

Informator ochrony konsumenta

na podstawie rozporządzenia Rządu nr 45/2014 (II.26.)

Prawa i obowiązki zawarte w niniejszym informatorze mają zastosowanie do Ciebie, jeśli zawarłeś umowę z firmą wskazaną w tym informatorze jako konsument. Zgodnie z § 8: 1 ust. 1 pkt 3 ustawy nr V z 2013 roku o kodeksie cywilnym konsumentem jest „osoba fizyczna działająca poza swoim zawodem, samozatrudnieniem lub działalnością gospodarczą”

1. Informacja ogólna przed zawarciem umowy

1.1. Niniejszy informator zawiera istotne warunki i informacje dotyczące umów zawartych zaocznie z Multinvent Kft., a także informacje związane z zawarciem umowy.

1.2. Informacje o istotnych cechach zakupionego produktu znajdziesz na stronie flatloop.com w opisie danego produktu oraz w przesłanej przez firmę ofercie lub potwierdzeniu.

1.3. Nazwa i dane firmy zawarte są w Ogólnych Warunkach Umowy, które wydane są w jednolitej redakcji wraz z niniejszym informatorem.

1.4. O łącznej kwocie całkowitej należności za zamówiony produkt, powiększonej o podatek, możesz dowiedzieć się w opisie produktu, podczas sprawdzania zawartości Koszyka podczas zakupu oraz w potwierdzeniu zamówienia.

1.5. Z warunkami dostawy i opłatami za dostawę możesz zapoznać się w umowie na dostawę wysłanej do Ciebie przez firmę e-mailem po wysłaniu zapytania o cenę.

1.6. Przy rozpatrywaniu skarg firma postępuje zgodnie w przepisami określonymi w ustawie nr CLV z 1997 roku o ochronie konsumentów (dalej: Fgytv.) i zgodnie z przepisami określonymi w niniejszym informatorze.

1.7. Niniejszy informator zawiera informacje o rękojmi na produkty oraz o gwarancji.

1.8. Jeśli masz roszczenie dotyczące ochrony konsumenta przeciwko Multinvent Kft., możesz również zwrócić się do organu rozjemczego.

Właściwym według siedziby Multinvent Kft. organem pojednawczym jest organ pojednawczy prowadzony przez Izbę Handlowo-Przemysłową Komitatu Pest i powiatu Érd (http://panaszrendezes.hu/elerhetosegek/).

Zgodnie z § 20 Fgytv. właściwy do prowadzenia postępowania pojednawczego jest organ pojednawczy właściwy według miejsca zamieszkania lub pobytu konsumenta.

W przypadku braku miejsca zamieszkania i pobytu konsumenta, właściwość organu pojednawczego określa siedziba przedsiębiorcy zaangażowanego w spór konsumencki lub organu uprawnionego do jego reprezentowania.

Na żądanie konsumenta właściwym do rozstrzygnięcia postępowania na żądanie konsumenta jest organ pojednawczy wskazany we wniosku konsumenta.

2. Informacja o prawie do odstąpienia / wymówienia

2.1. Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.

2.2. Nie możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy lub wymówienia umowy: w przypadku produktu nieprefabrykowanego, który został wyprodukowany zgodnie z instrukcją lub na Twoją wyraźną prośbę lub w przypadku produktu, który został wyraźnie dostosowany do potrzeb konsumenta;

2.3. Okres odstąpienia upływa 14 dnia licząc od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik odbierze produkt.

2.4. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz wysłać wyraźne oświadczenie o zamiarze odstąpienia (na przykład pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) na adres podany w niniejszym informatorze lub możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy w sekcji 4. niniejszego informatora.

W przypadku zawiadomienia drogą pocztową do wyliczenia terminu Usługodawca uwzględnia datę nadania, a w przypadku zawiadomienia pocztą elektroniczną czas wysłania wiadomości e-mail.

List należy wysłać listem poleconym, aby można było wiarygodnie potwierdzić datę wysłania.

Usługodawca jest uprawniony do jednostronnego wyznaczania innych punktów odbioru poza tym punktem odbioru.

Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są przez cały czas na stronie internetowej Usługodawcy.

Usługodawca zobowiązany jest do prowadzenia co najmniej jednego punktu odbioru, do którego można zwrócić sprzedawane przez niego produkty, których dotyczy wszczęte przez Państwa odstąpienie.

Usługodawca nie ma możliwości przyjęcia przesyłki zwracanej za pobraniem.

2.5. Korzystasz w terminie z prawa odstąpienia/anulowania, jeśli wyślesz zawiadomienie o odstąpieniu/anulowaniu przed upływem wskazanego powyżej terminu.

2.6. Multinvent Kft nie dysponuje kodeksem postępowania zgodnego z ustawą o zakazie nieuczciwych praktyk handlowych wobec konsumentów.

2.7. Adres dla wysyłki produktów w przypadku odstąpienia od umowy:

  • Adresat: MixPakk Kft.
  • Adres: H-1116 Budapest, Barázda u. 42. – Węgry

3. Skutki prawne odstąpienia/wypowiedzenia

3.1. Jeśli odstąpisz od niniejszej umowy, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni po otrzymaniu Twojego zawiadomienia o odstąpieniu, wszelkie zapłacone przez Ciebie należności, w tym koszty transportu (z wyłączeniem wszelkich dodatkowych kosztów poniesionych w wyniku Twojego wyboru droższego środka transportu innego niż najtańszy standardowy środek transportu.)

W przypadku zwrotów użyjemy tej samej metody płatności, co pierwotna metoda płatności, chyba że wyraźnie wyrazisz zgodę na użycie innej metody płatności; nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów w wyniku skorzystania z tej metody zwrotu.

Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy, dopóki nie otrzymamy produktu z powrotem lub potwierdzisz, że został on zwrócony: pod uwagę weźmiemy wcześniejszą z tych dwóch dat.

3.2. Musisz zwrócić lub przekazać firmie Multinvent Kft. produkt nie później niż w ciągu 14 dni po powiadomieniu o odstąpieniu od umowy.

Termin uważa się za zachowany, jeżeli towar wyślesz przed upływem terminu 14 dni.

3.3. Poniesiesz bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Oprócz kosztów zwrotu produktu w związku z odstąpieniem nie zostaniesz obciążony żadnymi innymi kosztami.

3.4. Możesz ponosić odpowiedzialność za zużycie/amortyzację produktu tylko wtedy, gdy wynika ona z użytkowania przekraczającego zakres wymagany do stwierdzenia charakteru, właściwości i funkcji produktu.

 

Usługodawca może żądać zwrotu amortyzacji i uzasadnionych kosztów wynikających z używania ponad zużycie wymagane do stwierdzenia charakteru, cech i działania produktu.

4. Informacja o rękojmi, rękojmi produktowej i gwarancji

4.1. Rękojmia
  • W jakim przypadku mogą Państwo skorzystać z prawa rękojmi?
    W przypadku wadliwego wykonania umowy przez Multinvent Kft. mogą Państwo dochodzić wobec spółki roszczenia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  • Jakie mają Państwo prawa na podstawie roszczenia rękojmi?
    Według własnego wyboru mogą Państwo stawiać następujące roszczenia z tytułu rękojmi:
    • Mogą Państwo zażądać naprawy lub wymiany, chyba że spełnienie stawianego przez Państwa żądania jest niemożliwe lub wiązałoby się to z nieproporcjonalnymi dodatkowymi kosztami dla firmy.
    • Jeżeli nie zażądali Państwo lub nie mogą zażądać naprawy lub wymiany, to mogą Państwo zażądać proporcjonalnego obniżenia należności lub mogą zlecić naprawę lub naprawę wady na własny koszt lub ostatecznie odstąpić od umowy.
    • Możecie Państwo przejść z wybranego prawa rękojmi na inne, ale poniosą Państwo koszty przeniesienia, chyba że było to uzasadnione lub firma dała po temu powody.
  • Jakie macie Państwo terminy na egzekwowanie prawa rękojmi?
    Wadę należy zgłosić niezwłocznie po jej wykryciu, ale nie później niż dwa miesiące po wykryciu wady.

Należy jednak pamiętać, że nie możesz już wykonywać swoich praw rękojmi po upływie dwuletniego okresu przedawnienia od wykonania umowy.

W przypadku rzeczy używanej okres ten jest wskazany na stronie internetowej przy danym produkcie, nie mniej jednak niż jeden rok.

  • Wobec kogo możecie Państwo egzekwować swoje prawo rękojmi?
    Roszczenia rękojmi możecie Państwo egzekwować wobec firmy (czyli spółki Multinvent Kft).
  • Jakie są inne warunki egzekwowania praw rękojmi?
    W ciągu sześciu miesięcy od wykonania nie ma innych warunków dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi niż powiadomienie o błędzie, jeśli udowodnią Państwo, że produkt lub usługa zostały dostarczone przez Multinvent Kft.

Jednak po upływie sześciu miesięcy od daty wykonania umowy to Państwo muszą udowodnić, że stwierdzona wada była już obecna w momencie wykonania umowy.

 

4.2. Rękojmia produktowa
  • W jakim przypadku mogą Państwo dochodzić prawa rękojmi produktowej?
    W przypadku wady rzeczy ruchomej (produktu) mogą Państwo wedle własnego uznania dochodzić prawa określonego w punkcie 3.1 lub zgłosić roszczenie rękojmi produktowej.
  • Jakie prawa przysługują Państwu na podstawie roszczenia z tytułu rękojmi produktowej?
    W charakterze rękojmi produktowej mogą Państwo żądać naprawy lub wymiany wadliwego produktu.
  • W jakim przypadku produkt uznawany jest za wadliwy?
    Produkt jest wadliwy, jeżeli nie spełnia wymagań jakościowych obowiązujących w chwili wprowadzenia do obrotu lub nie posiada cech określonych przez producenta.
  • W jakich terminach mogą Państwo egzekwować roszczenia z tytułu rękojmi produktowej?
    Roszczenie z tytułu rękojmi produktowej można zgłosić w ciągu dwóch lat od wprowadzenia produktu na rynek przez producenta.
    Po upływie tego okresu to prawo ulega przedawnieniu.
  • Wobec kogo i na jakich warunkach możecie Państwo egzekwować swoje roszczenia z tytułu rękojmi produktowej?
    Roszczenie rękojmi produktowej można złożyć tylko wobec producenta lub dystrybutora rzeczy ruchomych.
    W przypadku roszczenia z tytułu rękojmi produktowej to Państwo muszą udowodnić wadę produktu.
    • W jakim przypadku producent (dystrybutor) jest zwolniony z zobowiązań rękojmi produktowej?
      Producent (dystrybutor) jest zwolniony z rękojmi produktowej tylko wtedy, gdy może udowodnić, że:
      • produkt został wytworzony lub wprowadzony do obrotu nie w ramach działalności gospodarczej, lub
      • zgodnie z aktualnym stanem nauki i techniki wada nie była rozpoznawalna w momencie wprowadzenia do obrotu lub
      • wada produktu wynika z zastosowania przepisów prawa lub bezwzględnie obowiązujących przepisów urzędowych.

Wystarczy, że producent (dystrybutor) udowodni jedną przyczynę zwolnienia. Jeżeli jednak roszczenie z tytułu rękojmi produktowej zostanie pomyślnie egzekwowane, to można dochodzić roszczenia rękojmi wobec producenta za wymieniony produkt lub naprawioną część.

W sprawie zasad postępowania przy załatwianiu roszczeń rękojmi i gwarancyjnych dla produktów sprzedanych na podstawie umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą miarodajne są przepisy rozporządzenia Rządu nr 19/2014 (IV.29.) NGM.

5. Wzór oświadczenia o Odstąpieniu od umowy

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zgodnie z rozp. Rządu nr 45/2014 (II.26.)

(prosimy wypełnić i odesłać tylko w przypadku woli odstąpienia od umowy)

Adresat:

Niżej podpisany/ni oświadczam/oświadczamy, że mamy wolę skorzystać z mojego/naszego prawa do odstąpienia od umowy w odniesieniu do umowy kupna-sprzedaż poniższego/szych produktu/ów:

Numer zamówienia:

Data zawarcia umowy / odbioru:

Nazwisko(a) konsumenta(ów):

Adres(y) konsumenta(ów):

Podpis(y) konsumenta(ów): (wyłącznie przy składaniu oświadczenia w formie pisemnej)

Data:

Kontakt z działem obsługi klienta FlatLoop
Dostępność obsługi klienta: w dni robocze 08-16h